Info haldamine, hoidmine ja säilitamine ettevõttes
Sihtgrupp: sekretärid, asjaajajad, väikeettevõtjad, assistendid, kes puutuvad kokku paberimajandusega ning selle hoidmise ja säilitamisega. Samuti sobib Sekretär I ja II kutseeksami sooritajatele.
Eesmärk: efektiivsem ning oskuslikum dokumentide haldamine ja arhiivitöö korraldamine oma töös
Dokumendihaldus infoajastul:
1. tähendus ja mõju ettevõttele
2. asjaajamise õiguslik keskkond, muudatused asjaajamiskorras.
Ettevõtte dokumentide korrastamine, hoidmine ja säilitamine.
Dokumentide juurdepääsuõigused ja isikuandmete kaitse.
Dokumendihaldus, mis see on ja milleks seda vaja on?
Dokumendihaldussüsteemid, valiku tegemine, kasutuselevõtmine, kaasnevad riskid.
Dokumendihalduse protsessid:
1. dokumendisüsteemi hõlmavate dokumentide kindlaksmääramine2. dokumendihaldusprotsesside dokumenteerimine.Dokumendihaldussüsteemi juurutamine.1. süsteemi vajalikkus ja kasu ettevõttele
2. funktsionaalsus
3. juurutamise etapid
4. riskid.Digitaaldokumentide haldamine, hoidmine, säilitamine
1. hübriiddokumendid
2. erinevad andmekandjadArhiivihaldus, muudatused arhiiviseaduses
Koolituse maht: 24 tundi
Koolitus toimub: 15.; 17.; 24.; 26.; 29.november ja 1.detsember
Koolituse aeg: kell 12:30 - 15:45
Koolituse toimumise koht: Tartu Kutsehariduskeskus, Kopli tn.1, A-korpus, ruum 222
Koolituse hind ühele osalejale: 1440 krooni /92,03 EUR
Koolitaja: Terje Mäesalu, Haridus- ja Teadusministeerium, asjaajamise talituse juhataja
Koolituse läbides saab osaleja Tartu Kutsehariduskeskuse tõendi.
Koolitusele registreerumise tähtaeg on 9.november.2010
Registreeruda saab: ene.raid@khk.ee , tel. 7 361 833 Otselingil: SIIN